četvrtak, 10. siječnja 2013.

PREPJEVI ILLAHIJA OD ADEMA EF.



ŠEHITLERUN SERČESMESI (OČI U GLAVI SVIH DERVIŠA)


Oči u glavi svih derviša
Džigerica Pejgambera
Očna suza svih evlija
Hazreti Hasan šah Husejn-dr.
(REFREN)
Njihov otac Hazret' Ali
A Muhammed njihov djed
I na Aršu dva su hlada
Hazreti Hasan šah Husejn-dr.
(REFREN)
Sa djedom su oni stigli
I kod Kevser rijeke stali
Žedni ummet napojili
Hazreti Hasan šah Husejn-dr.
(REFREN)
Kerbelatske sve gazije
Šehid pale su gazije
Janjci su majke Fatime
Hazreti Hasan šah Husejn-dr.
(REFREN)
U nutrini Kerbelata
Sja im nur iz crnih kosa
U al krvi dva su Zata
Hazreti Hasan šah Husejn-dr.
(REFREN)
JUNUS kaže dunja fani
Gdje su oni, što su bili
Oba svjetska su sultani
Hazreti Hasan šah Husejn-dr.
(REFREN)
Allah Allah lijek je Allah
Svim bolnim lijek je Allah
ili
Ašk Ali Hu, Hu, Hu, Hu, Hu-Allah
ŠEHI MERDAN, HU, HU, HU, HU,
HU ERENLER DEM HUDE HU ILLA HU.

IŠTE MATEM (ETO ŽALOST OPET DOĐE)


Eto žalost opet dođe
stari bolovi se obnoviše
svi se ašici ožalostiše
PLAČE MUHAMMED ALI HU (REFREN)
HASAN HUSEJN FATIME HU. (REFREN)

Ko je ašik, u žalosti je
podnosi potišten patnje i muke
dan i noć i ja plačem
(REFREN)
Nepravedno djelo munkira
očna suza ašika
na Kerbeli glava Husejna
(REFREN)
Plače HAMDI izgorjelih prsa
i živih 18.000 alema-svjetova
dan i noć i ja plačem
(REFREN)


OČNA ZJENICA HABIBI


Očna zjenico Habibi
Kibrijatov ja Husejn
Očni vid si Šahi Merdan
Murtezatov ja Husejn.

I komad si đigerice
Sretne Zehre i Fatime
Odabranik Ali Abe
Ehli Bejtov ja Husejn.

Vedduha vellejl se reče
Tvojim roditeljima
Ti si komad Bića Cara
Pejgambera ja Husejn.

Ko te samo ružom dirne
Oprostu se zar nada
Ti si gondže Mustafina
Ružičnjaka ja Husejn.

Sto hiljada puta nek je
na Jezida prokletstvo
Ne vidjevši kakvo si ti
Sjajno svjetlo ja Husejn.

Ma Mahšeru Kevser pijuć
Iz ruku Hajdarovih
Ti postade žedan šehid
Na Kerbeli ja Husejn.

Ti ARIFU, šefat čini
Ljubavi ti dedine
Jer se Tvoja na Mahšeru
Molba prima ja Husejn.


ILHAM ILE DUN GIDŽE (ILHAMOM SAM SINOĆ JA)


Ilhamom sam sinoć ja
Sejrio Muhammeda
U zrcalu mog srca, Allah
Sejrio Muhammeda.

Na glavi mu amama
Zelen hullah o rame
Jalum daje na sve strane, Allah
Sejrio Muhammeda.

Iz pregršća Muhammed
Napio bi megajet
Od Hakka je hidajet, Allah
Sejrio Muhammeda.

U safovim' meleki
Sejrili Muhammmeda
I ja s njm tud bijah, Allah
Sejrio Muhammeda.

JUNUZ muradu dostiže
Zevku safa postiže
Ašik Mašuka nađe, Allah
Sejrio Muhammeda.


MULK-I BEKADAN (IZ VJEČITOG MULKA DOĐOH)


Iz vječitog dođoh mulka
Šta mi treba fani dunja
Sejrio sam lice Dosta, Allah Allah
Šta će mi džennet hurija, Hajj Hajj.

Iz ruku sam mog Dragana
Napio se vahdet pića
Miris'o sam moga Dosta, Allah Allah
Šta mi treba misk i ruža, Hajj Hajj.

Ibrahimu bio nije
Džebrail od potrebe
Dost Muhammed put mi je, Aman Allah
Terdžuman mi bez potrebe, Hajj Hajj.

Napustih k'o Isa dunja
Jer ja sejrim sva Nebesa
Lenterani meni šta je, Aman Allah
Vidjeh dizar kao Musa, Hajj Hajj.

Osaburih kao Ejjub
Patnje boli od Dragane
Kao Džirđi što žrtvova, Aman Allah
Znaj da Hakkov put to traži, Hajj Hajj.

Ismailovom Hakk putu
Učinit' ću kurban džan
Meni šta će ovan kurban, Aman Allah
Kad je moj džan tebi kurban, Hajj Hajj.
Pri rastanku sa svojim Dostom
AŠIK JUNUZ opije se
Stid i namus meni šta će, Aman Allah
Šišu razbih o kamenje.

 

 

KOV BENI JANAJIM (OSTAVI ME DA GORIM)


Ostavi me da gorim
na pragu mog šejha
Ja napustit neću
Svoga milog šejha.

kako ću sutra doći
Pred onog Hazreta
Ja napustit neću
Svoga milog šejha.

ALLAH, ALLAH, ALLAH
ALLAH, ALLAH, ALLAH
JA KERIM-ALLAH
(REFREN)

Moj je šejh jedna
Poštovana osoba
On je glava Učler
Jediler Krklera.

On je joldaš sirra
Dvanaest imama
Ja napustit neću
Svoga milog šejha.
(REFREN)

AŠIK JUNUZ ČIM JE
Na ovaj svijet došao
Tražio je dertu
Dok je derman našo.

OSTAVI me do smrti
Da služim svog šejha
Ja napustit neću
Svoga milog šejha.
(REFREN)


JA SAM GRIJEŠNIK NEPOSLUŠAN

Ja sam griješnik neposlušan
I poznata skitnica
Ah, kako ću ja ovakav
Nečovječan pred Hakka.

Moj se gadni nefs fair'avnski
Sa Iblisom takmiči
I ovaj hal u me raste
Ja sam neizlječivi.

Na Hakkovim daćama, ja
Nemam asla ni šukura
Sa kakvim ću ja obrazom
Nezahvalan pred Hakka.

Nemam aška, ni kalb-nura
A ni zevki vidžana
Mizanu doći kako ću ja
Sa ovakvim manama.

Ja Resule, KENAN Tvoj je
Uvirdio riječi ove
Bivši Tvoja vrata lutfa
Zašto drugdje molit' se.

Kenan, to je šejh iz Carigrada
Poznavali su ga braća Begler.


POTLJE JEDNOG NE MILUJ


Potlje Jednog ne miluj,
A drugog se ti ne boj,
Tko ne traži nije tvoj,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Džehel kufru to je brat,
Ili sjedit', ili ležat',
Uzm' od Šejha ti berat,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Gledaj dušu i Rabba,
a dunjaluk neka ga,
Ti pogledaj rad' Rabba,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Devr ne čini nikoga,
Ti pogledaj svakoga,
I ne muči nikoga,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Boljeg ništa ne ima,
Da ti znadeš šta ima,
Govorio bi daima,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Srce vrlo ugrije,
Duša vrlo miluje,
Tebe vrlo opro je,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Grijeh ti đunah ne bude,
Hadž-bajram kad bude,
Da li vidiš šta vide?
Allah, Allah, aškile ja Hu.

Evlijanska merteba,
Od zemljeje do neba,
Golema je debdeba,
Allah, Allah, aškile ja Hu.

ILHAMIJA murekkeb,
Neće ići u mekteb,
Već uzjaše na merkeb,
Allah, Allah, aškile ja Hu.


S OVOM ĆUDI ČOVJEČE


S ovom ćudi čovječe
Nećeš biti derviš
Ružno dok ne ostaviš, brate
Nećeš biti ti derviš.

Uređuješ zahir svoj
Time kvariš batin svoj
Nefskim putem hod je tvoj, brate
Nećeš biti ti derviš.

Redom poš'o nisi ti
Šejhu teslim nisi ti
Zahir batin ne znaš ti, brate
Nećeš biti ti derviš.

Šejhov govor, znaj, hakk je
Asla nema tu sumnje
Al' inad tvoj golem je, brate
Nećeš biti ti derviš.

Od benluka i senluka
Šta hoćeš HUZUMIJA
Prođ' se ti hajvanluka, brate
Nećeš biti ti derviš.


U PAMET SE TI OBUJ


U pamet se ti obuj,
Terk učini alčak huj,
Dragom Rabbu ti robuj,
ALLAH, ALLAH, AŠKILE, JA HU.

Ti nikog ne muči,
Svoga nefsa poturči,
Srcem tevhid sve uči,
(REFREN)

Sve nek' ti je Aškullah,
A u srcu Fikrullah,
Na jeziku Zikrullah,
(REFREN)

U gafletu ne budi,
Bez abdesta ne hodi,
Srcu jezik ugodi,
(REFREN)

Nemoj bi namaz,
Vaktom hajde na namaz,
Rabbu čini sve nijaz,
(REFREN)

Ovaj svijet kilu-kal,
Ašk ne čini ti na mal,
već nauči ilmihal,
(REFREN)

Gr'jehova se ti pokaj,
Šeriatom sve gledaj,
Od insana bjež' u kraj,
(REFREN)
Šukur čini daima,
Iza muke last ima,
Srcem zikir daima,
(REFREN)

Ti SIRRIJU počuti,
Ter po kalu ne muti,
Srcem zikir oćuti,
(REFREN)


UPOZNAT SE KO JE ŽELJAN


Upoznat se ko je željan
Sa Hazreti Allahom
Nek' sohbeti samo sidkom
Sa kaumi ehlullahom.

Ti znaj da je govor Njihov
Kimija i Kibrija
Srcem, dušom bez rija-a
S' aškom robuj ti Njima.

Ko nadaren Njima dođe
I u sohbet uniđe
Okoristit helbet će se
S' džezbe-i Rahmanom.

Na javi i ako ovi
Sa svijetom pak sohbete
Usrećeni su to ljudi
Sa džezbe-i Rahmanom.
Batin her nefs i to srcem
Povlaće se od halka
Al' to spolja može vidjet'
Samo ko je sposoban.

Popit' će to ašik ko je
Sa imdadom uzeće
Vatra aška i sevdaha
Na kalb i džan djelovaće.

Gavsi Alem Kutbi Adem
Vođ' ovih je znaj dobro
BALTA OGLU sidkom 'vakim
Iman dinu ujdis'o.


DOLAP NIČUN (ZAŠTO JEČIŠ MOJ DOLAPE)


Zašto ječiš moj dolape
Zašto ječiš moj dolape
Dert ja imam zato ječim
ILLALLAH HU HU HU.
(REFREN)

Ime mi je dertli dolap
Voda teče jalap jalap
Odredio Hakk je tako
Zato ječim ja ovako.
(REFREN)

U planini me nađoše
Ruke krila iščupaše
Dolapom me načiniše
Dert ja imam zato ječim.
(REFREN)

Ja sam drvo iz planine
Sladak nisam gorak nisam
Zavisan sam od Allaha
Dert ja imam zato ječim.
(REFREN)

Vodu teglim iz nizine
Pa je bacam sa visine
Allah znade što ja teglim
Dert ja imam zato ječim.
(REFREN)

Tani Nedžar me tesao
O vrat ropstvo objesio
Hakk je tako odredio
Dert imam zato ječim.
(REFREN)

AŠIK JUNUS ah ah ječim
Suza očna grijehe čisti
Billahi sam ašik Hakkov
Dert ja imam zato ječim.
(REFREN)


VASIL OLMAS


Dok se od sveg' ne udaljiš
Nitko Rabbu stoći neće
Dok nur srce ne ispuni
Otkrit' blaga svega neće.
AMAN AMAN.

Iz srca susret izbaci
Dok tedželli Hakk bude
Neće stupit' Car u dvore
Prije nego se urede.
AMAN AMAN.

Mutu kable en temutu
tajni kojim stigoše
hašru nešri ovdje bi im
Prije sure hašr biše.
AMAN AMAN.

Od ezela do ebeda
Napit, dođoh opijem
Popio sam piće aška
Prije loze napijen.
AMAN AMAN.

Ašici su tavafili
Kjabu Tvog hak džemala
Prije neg' je Bejti mamur
Kjaba Kjabom postala.
AMAN AMAN.

Dosudi nam, o Allahu
Tvoju Kjabu tavafiti
Prije neg' nam vrijeme dođe
Tojim ilmom amil biti.
AMAN AMAN.

Onaj koji mahf postane
Ne govori od sebe
Kako! ''JA SAM HAKK'', reći može
Rob, koji MENSUR nije.
AMAN AMAN.

Čudnoj, trajnoj, žarkoj žudnji
Rob MISRIJA dopao je
Hakku magbul, svijetu menfur
Da postane, želja mu je.
AMAN AMAN.


GELSUN GIDELIM (NESTOJMO BRAĆO)

Nestojmo braćo gorimo u ašku
Rasvjetlimo plamom mejdani aška.

S prva se prevarih olahko zamislih
Ljubavnim žarom moj džan izgori.

U aškovom pazaru sermija je moj džan
Kupac je onaj ko kidiše na džan.

Ehli ašk ne mrije nit u zemlji trune
Ne zna vatru aška ko gorio nije.

Mensuri Halač bi na svijetu miradž
I ti otvori oči ateši aška.

Sejjid NESIMI suret napusti
Jer se zapali vatrom ljubavi.

Preveo i prepjevao:
Ibni Adem


Nema komentara:

Objavi komentar